Zwroty i Reklamacje

ZWROTY

Jeśli dokonasz zwrotu zakupionego produktu, jego równowartość i koszt dostawy (w wysokości najniższego oferowanego sposobu dostarczenia), zostaną przekazane w ten sam sposób, w jaki dokonano płatności. W wypadku zwrotów produktów opłaconych kartą, pieniądze są zwracane na rachunek tej samej karty. Jeśli wybierzesz płatność gotówką przy odbiorze, musisz nam podać numer swojego konta bankowego.

Polskie prawo przewiduje możliwość zwrotu produktów zakupionych przez Internet bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od dnia odbioru towaru. Formularz zwrotu możesz pobrać w formacie PDF.
Zwracane produkty zapakuj bezpiecznie, tak aby nie ucierpiały w transporcie (najlepiej użyj do tego opakowania, w którym otrzymałeś przesyłkę) i wyślij na adres:

PAPAYA Sylwia Leśniak
Jasionów 287
36-211 Jasionów
tel. 663 339 539
e.mail: biuro@papayashop.pl

Uwaga! Przesyłkę ze zwracanymi produktami prześlij na swój koszt, nie przyjmujemy przesyłek pobraniowych.

Prawo do odstąpienia od Umowy przez Konsumenta jest wyłączone w przypadku: 
a. Umowy, w której przedmiotem świadczenia jest Towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mający krótki termin przydatności do użycia;
b. Umowy, w której przedmiotem świadczenia jest Towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

Sprzedawca niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy zwróci Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia Towaru. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument.

Jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. Klient ponosi tylko bezpośredni koszt zwrotu Towaru.


REKLAMACJE

Dokładamy wszelkich starań, aby oferowany przez nas towar był wolny od wad oraz pełnowartościowy. Jednak, gdyby pomimo starań, towar posiadał wady fizyczne lub popsuł się nie z Twojej winy, możesz go reklamować. Jeśli w naszym magazynie będziemy posiadać reklamowany produkt, wyślemy Ci nowy, jeśli nie będziemy go już mieć w magazynie, zwrócimy Ci jego równowartość.
Reklamowany produkt zapakuj bezpiecznie, tak aby nie ucierpiał w transporcie (najlepiej użyj do tego opakowania, w którym otrzymałeś przesyłkę), wypełnij formularz REKLAMACJI TOWARU (do pobrania w pliku PDF).

Uwaga! Przesyłkę ze reklamowanym produktem prześlij na swój koszt, nie przyjmujemy przesyłek pobraniowych.

Reklamacje należy kierować na adres Papaya Sylwia Leśniak, Jasionów 287, 36-211 Jasionów, na adres poczty elektronicznej: biuro@papayashop.pl, numer telefonu +48 663 339 539.